Surprice!

Ett inlägg på DominusFeles blogg!

Den här bloggen skulle väl egentligen läggas ned i och med SONOS färdigställande men istället har den legat kvar uppe - utan att ha uppdaterats sedan i maj.
Denna bloggs syfte var att visa upp vad jag gjorde och att jag gjorde någonting för min projekthandledare och alla som ville följa bygget, dessutom var den ett stort hjälpmedel när utvärderingen skulle sammanställas.

Projekt Bagarstuga
Nu har jag ett nytt projekt på gång och vad passar då bättre än att lägga upp bilder och kommentarer från byggandets gång på min blogg avsedd för just projekt! Denna gång blir det något helt annat än ett ljudbygge, jag ska nämnligen bygga mig ett utrymme att bo i. Inte ett hus, så mycket storhetsvansinne har jag inte. Eller.. Det har jag men jag har inte råd med något så pass stort än..

Jag kommer att fixa till ett rum på 30m2 inne i vår gamla bagarstuga från grunden. I nuläget finns där tak och väggar, men inget golv. Rummet är lokerat på övervåningen av huset och det som finns där golvet kommer byggas är nu endast taket till verkstaden, där SONOS byggdes, samt väldigt skräpig glasfiberisolering.

På tal om isoleringen, nu ska jag ut och dammsuga och rulla ihop den för att kunna regla upp för golvet.

Tills vidare!
/G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0