Första bilderna!

Eller tja, redan i mitt andra inlägg hade jag en bild. Men idén på att använda den basen kasserades ju för ett antal veckor sen så den gills inte.
Bilderna som följer nedan plåtade jag igår och de föreställer högtalarelementen och förstärkarelementen till mitt bygge under uppackning.







Kartong nummer ett:






Förstärkare till subwoofer!



Kartong nummer två:








Subwoofer! 12" från Infinity Cappa



Kartong nummer tre:










Förstärkaren för hela kalaset


Och slutligen låda nummer fyra:











Högtalarna som kommer stå för diskant och mellanregister!





Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skulle janne döda dig för? :P

2008-11-21 @ 19:50:18
URL: http://hoken90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0