18 november - dagen som tog en ny vändning

För att göra en medellång historia kortare kommer här dagen som just varit i en snabb resumé.

  1. Ingen fysik - vilket innebar att jag kunde sluta tidigare
  2. Plötsligt ringer Jens från Ljudshopen - min förstärkare har kommit!
  3. Lyckades få ihop bussresor etc. och tog mig sedermera upp till skellefteå för att inhandla det sista elementet
  4. Sitter nu här med alla delar (exklusive sladdar, hjul och MDF)!

Morgondagen planerar jag att ägna åt att plugga biologi och plåta delarna (det är många som efterfrågat bilder).



Dagens effektiva tid - ungefär 3,5 h.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad skönt för dig att du fick sluta tidigare idag :)

2008-11-19 @ 22:47:12
URL: http://shootforthemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0