Uppdatering till folket 08-12-11

Har inte lagt upp något här på ett tag nu, har jobbat minst elva timmar med projektarbetet (sammanlagt sedan senaste inlägget).
"Jobbat med projektarbetet" innebär att jag bland annat har: fotat delar, redigerat bilderna, skrivit på projektplansrevideringen och diskuterat ritningen.



"Tidsplanen påverkas ju av hur lång tid det tar innan delarna anländer men jag gör planering sådan att jag har gott om tid för de olika momenten även om något oväntat inträffar."
- Undertecknad

Ritningen var satt till vecka 48 (två veckor sedan), det som hänt med den är att Jens på ljudshopen åtog sig att göra proffesionella beräkningar på subbens volym vilka jag var och hämtade igår. Idag planerade jag att rita en CAD-version men Mattson är tydligen sjuk..


Har knåpat ihop en grov 2D-skiss i illustrator/photoshop som visar min idé.


Kommentarer
Postat av: Andres

Hej

2008-12-12 @ 13:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0